dinsdag 8 augustus 2017

Toen in mei en juni ...

Op 31 mei presenteerde ik 'Muskus', een zeer fijne avond georganiseerd door De Mus. Ik trad er een paar maanden daarvoor al eens op, maar nu was ik presentator van dienst. Er waren 4 straffe acts, een biologe vertelde over wat we kunnen leren van chimpansees op het gebied van aantrekking, een meisje had een intieme film over vingeren gemaakt, er was ook een geur-dj die dampen verspreidde en ook de helft van de topgroep Poppel speelde een set.

Op 20 juni modereerde ik de boekvoorstelling van 'Graailand', het nieuwe boek van pvda-kopstuk Peter Mertens. Peter ging in debat met vier mensen uit het middenveld over thema's uit zijn nieuw boek. Ik leidde alles in goede banen.

Op 29 juni was ik veilingmeester op de veiling van Ludo Berens zijn werken. De kunstwerken van de onlangs overleden Warande-bewaker brachten meer dan €4000 op voor de ontvangstruimte voor kinderen die ouders of grootouders hebben met kanker. Meer in GVA.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten